asliiiiiiiiiiiiiiiii valla ben 4 aylık olduğunda pusuya yattım bekledim. Hiç sesimi çıkarmadım soranlara. 4. Ay atağı dediler, Allaha şükür, buna şükür dedim hiç detay vermedim çünkü benimle atak matak yaşamadı. Bekledim, öyle hazırlamıştım ki kendimi 6 aylık olana kadar “belkii bizimki geç girecektir” diye kimseye girmedi demedim 😂 sonuç, 7 ay 21 günlük, atak falan olmadı bizde. Herkeste olmuyor demek ki. Ya da benim bebeğim hep ataklı gibiyse herhalde ben anlamamışta olabilirim 😂