Herkese merhaba biz tadımları 2 hafta yaptık şimdi doktorumuz öğün olarak vermeye başla önce emzir sonra kahvaltı çorba meyve yoğurt ve muhallebi ver yatmadan dedi. Bunları gün içine yay dedi ama sizce 6 ay için bu saydıklarım çok değil mi kararsız kaldım ya