Biz çok ağır geçirdik yani antibotisiz geçmesi imkansız dedi doktor ki ağız içi resmen bembeyaz idi art yara haricinde benek benek çocuk ağlamaktan duramadı suyu dahi yutamadi smdi ellerine ayaklarında aa as kabarcıklar kaldı bulaşıcılığın ne zaman geçiyor evde bir tanede 7 aylık oğlum
Var