1prenses1anne_ erdm E devletinize girip okul yazın arama kısmına adrese göre okul yazıyor bi bakin çıkmış mı okul
Melek5757 Yelda35 Beni okuldan aradılar bugün 2 eylülde açılıcak diye bilgi verdiler ben oğlumu sabahcı yazdırdım sabah 8,30 burda olun o zaman detaylı bilgi verilicek denildi
Yelda35 Busra2326 bizim e devlette çıkmadı yaşı tutmuyor dedi okulla konuştuk kontenjan açılırsa alırız dediler açılmış 2020 li
Melek5757 Yelda35 Benim oğlumda 2020 li e devletten anaokul cıktı ay farkediyor sanırım Ocak 23 doğumlu oğlum hatta ben özelle ön kayıt yaptırdım sonra e devlete bı bakıyim dedim vaktım cıkmış anaokul ondan sonra gidip yazdırdım hatta
Busra2326 Yelda35 benim kızımda 2020 aralık dogumlu kendi e devletinizden mi başvurdunuz ne yazdınız?
Yelda35 Busra2326 e devlette çıkmadı yaşı tutmuyor yazıyor ancak okulu aradım sınıf açmışlar ondan dolayı kayıt yapıldı