Kızlar 6 aylik oğluma peynir,lor bir şey yapmak istiyorum 🥲 Daha önce hiç yapmadım en iyi ne şekilde yapabilirim ? Eşim peynir mayası almış bunla yapsam zararlı mı? Yoğurtla mı sirkeyle mi limonla mı mayayla mı yapmalıyım ve sütü kaynatmalı mıyım yoksa ısıtıp mı yapmalıyım? Sütüm hazır bekliyorum güzel anneler bir el atın 🥰