Dokuzkasimbebesi çok kilo verdim doğumdan sonra artık bedenim çok garip geliyor napıcam bilmiyorum oğlum pek müsade etmiyor yapmama yememe yardım edende yok :((( 162 boy 43 kg yum :(((
sdenizada Dokuzkasimbebesi ahh kilo konusunda ben de aynı durumdayım. 47 kiloya kadar düştüm ve bu durum çok canımı sıkıyor..
zeynepzu Dokuzkasimbebesi 10 kilo verebilirim ama ben göbekten veririm sen nerene istersen orana al😂😂
Aminehumamoms Dokuzkasimbebesi bende kilo almak istiyorum napıcam bilmiyorum denemediğim yöntem içmediğim mama kalmadı alamıyorum birde şuan emziriyorum iyice zayıfladım
uykusuzanne__ Dokuzkasimbebesi keşke bende zayıf olsam bende vermeye çalışıyorum şaka gibi😂 Sen hep hamur işi ye bacım çok kilo yapıyor birde gece yemek ye
sdenizada @cerooo @Dokuzkasimbebesi bebişleriniz kaç aylık? Ben de şöyle 50 olsam yeter. Hiçbir şekilde kilo alamıyorum aksine sürekli veriyorum
sdenizada cerooo benim kızım da 10 aylık. O kadar hareketliler ki peşlerinde koşmaktan kilo vermek normal gibi ama ben bu durumdan hiç hoşnut değilim 😊
neslihankcbyk Ben hamilelik öncesi regenesis Max kullanmıştım o bana kilo yapmıştı iştahımı çok açmıştı
Elif554 Dokuzkasimbebesi emziriyorsaniz ondan da olabilir ben emzirmeye bırakınca kilo almaya başladım.asiri zayiflamistim
Sekeroglannn Dokuzkasimbebesi Yapabilirseniz gün içinde büyük bir bardak cici bebeli ballı süt için. Ben bu şekilde biraz toparladım. Hatta cicibebeyi blenderdan geçip toz hale getirdim soğuk sütte erimesi daha kolay oldu