Merhaba hanımlar kızım 4,5 aylık bu aralar çok huzursuz geceleri sürekli uyanıyor ağlıyor herşeyi ağzına götürüyor ellerini sokuyor salyası da arttı doktor zaten dişleri tomurcuklanmış çıkar 1-2 aya demişti ondan büyük ihtimal ama ayriyeten bebeğimde cilt döküntüsü böyle isilik gibi şeyler çıktı vücudunda kulağını da çekiyor(gerçi diş döneminde de olurmış) neden acaba ya dişten mi yoksa başka birseyden olabilir mi bu isilik gibi cilt döküntüsü??