bekledigimmucizemm Kızlar doğum yapalı 4.5 ay oldu ortalama olarak 3 kez aralıklarla 2 gün falan lekelenme şeklinde gördüm sökülmedi tamamen normal mi bu düzene ne zaman girer doktor normal dedi ama olacak gibiyim olmuyorum sinir stres yapıyor beni bu durum
Erenveannesiiii bekledigimmucizemm bebeğim tam 2 aylıkken oldum sonra 4 aylıkken oldu ondan sonra düzene girdi
Lolik bekledigimmucizemm ilk iki sene düzensizlik normal diyorlar. Ben 5.ayda oldum eski düzende devam etti sadece yoğunluğu arttı ve döndüm bir gün kısaldı
bekledigimmucizemm annevebebegiii__ evet benimde öyle ayda bir kere oluyor ortalama 2 gün falan lekelenme şeklinde
bekledigimmucizemm Lolik yaa bakalım benimde bugün tekrar lekelenme gibi başladı bakalım sökülür inşallah
annevebebegiii__ bekledigimmucizemm emiyor mu bebeğin canım o zaman normal doktorum bana emzirdiğin süre ara ara kanama olur demişti
bekledigimmucizemm Feyzosumunannesi benimde tam bugün 4.5 aylık lekelenme gibi başladı ama bakalım sökülecek mi böyle mi devam edecek
bekledigimmucizemm Gulsahhhgms benim kırk çıktı bir kaç gün sonra 2 gün falan lekelenme oldu bu şekil 3.oluşum lekelenme şeklinde
Gulsahhhgms bekledigimmucizemm benim normal başlamıştı normale döndü adet düzenim sonra acaba tıkanıklık olabilirmi dicem ama doktorda normal demiş siz şimdi sitres olmayın hiç streste geciktirir
Ebrukskn Emziriyorum kırkım çıkmadan adet oldum 21. Gün lohusaydım kesildim 37. Gün regl oldum ondan sonra eski düzenimde regl olmaya devam ettim ama bir çok nedeni var düzensizliğin sinir stres hava şartları emzirme vücudun döngüsü vs vs