Sapsikanne benim kızımda 3 yaşta emziği bıraktı. Emziği bir tek uyurken kullanıyordu. Emziği bırakınca öğle uykusunda da sorun yaşadık. Öğlen uyumuyor. İlk zamanlar biraz zor geçiyordu. Yoruluyordu, uyumak istiyor ve uykuya dalamıyordu. Bu anlarda da fazlasıyla hırçınlaşıyordu. Zamanla alıştı vucudu. Uykuyu bıraktı , öğlen uykusu aramamaya başladı. Ama zamanla oldu bu. Şimdi de yoruldugunu huysuzlandıgını fark edince yatakta biraz uzanıyoruz. Kitap okuyoruz ya da ben masal anlatıyorum vs. Bi yarım saat uzanıp dinlenince sakinleşip güne devam ediyor.