User Munchkin suluk aldık kızım için, bir ay kadar oldu alalı. Son bir haftadır koku yapıyor, gece kaynatıp temizliyorum ertesi akşama kadar yeniden koku başlıyor. Ben mi temizliği yanlış yapıyorum. Kullananlar akıl verebilir mi lütfen?
CaninannesiCemre User İlk başta ben de bayılarak aldım bence de koku yapıyor,bir de bana temizliği de zor geliyor hijyenik gelmioo artık bebeğim de büyüyor orta halli bi suluk bakacağım tekrar 🤷
EsrraZ CaninannesiCemre User bende yeni aldım bak içime şüphe düşürdün korktum şimdi dünya para birde 😟
yagmurkokusu_ User Hangi su olursa olsun akşama kadar kapalı birşeyin içinde kaldığında yosunlaşmış gibi olur kullandığınız su markası da etkiliyor. Birde bardağa alıştırabilirsiniz. Çok rahat içtiklerine eminim. Normal sulukta sürekli genzine kaçma ihtimali var bardakta veriyorum çok güzel içiyor. Bardak tutmasını da öğreniyor.
CaninannesiCemre EsrraZ İlk başlarda çok güzeldi ,ya da ben abartıyorum bilemedim biraz tikli olduğum için temizlik konusunda 🙈 yoksa aparatı falan var temizlik için
User yagmurkokusu_ aslında ben de en güzel cam bardak diye düşünüyorum ama gece uyanınca kolaylık oluyor suluk ve bir de dışarı da parkta vs kolaylık oluyor, bir de seviyor sulukla içmeyi daha çok su içiyor
yagmurkokusu_ User sadece içeceği zaman doldurun derim. Veya içmesine yakın yemekten önce yemekten sonrw sürekli değiştirin emin olun içtiğimiz sularda da birşeyler var o koku yapıyor. Birde böyle deneyin bakalım çaresi olur.
Annesi23 User ben bu pipetli olanların iyi temizlendiğini asla düşünmüyorum zaten incecik parçaları var tamam fırçası var ama ne kadar temiz oluyo ki benim içime sinmedi bi türlü. Avent kullanıyorum ben ondan memnunum en azından temizliği kolay
yagmurkokusu_ Alerjikrinit hangi kapalı şişede kalsa su bir süreden sonra tadı da değişir kokuda oluşur. Her zaman cam bardak taraftarıyım mecburi kaldığımda bende kullanıyorum ama dolapta bekletiyorum sıcakla birlikte ılıyor sıcacık su oluyor oda koku yapıyor. Sürekli bekletilmemeli sular sık sık değiştirilmeli.