Semaynlu bisenakillisinzaten Doktorumun tavsiyesiyle 5 aylıkken verdim çişli bez sayısı azalmıştı su verdikten sonra normale döndü
Tazeanne68100 Viyan73 3.5 aylıkken doktora sordum kabul ederse verebilirsin dedi bi iki çay kaşığı verdim sıcaklarda çok terledigi için
nesibaaaa Zehra95 niye öyle birşey yaptınız ki zaten midesi kucuk çocuk suyla dolduracağınız süt verin canım zaten ilk gelen süt açık renkli suyu karşılıyor arkadan gelen süt çocuğu doğuruyor öyle yanlış yönlendirmeyi canım 😊
cananelisa Zehra95 36 günlük bebeğim var banada herkes ver diyor sarılık olduğunda vermiştim ama zararı olur die vermiyorum mamayla beslenio doktor mamada su var diyor ama bilmiyorum
themommyy Zehra95 bende öyleyim hergün bir çay kaşığı kadar verdim şuan 9 aylık zaten kendi içiyor ama asla su vermeyin diyenleri ve doktorları pek anlamıyorum o yüzden doğar doğmaz daha hastanede verdim 😂😂😂
meliketayfun20 Viyan73 doğduğundan beri veriyorum ben malum havalar sıcak ve biberonla veriyorum istediği kadar içiyor çay kaşığı falanla vermiyorum