Afra11 ne olduğunu bilmediğimiz ilk kızarıklık 5.5 aylıkken karın bölgesinde çıktı doktorumuz kuru ciltli o yüzden dedi. Bebeğimiz doğdugundan itibaren çok kuru bir cilde sahipti. Şampuan değiştirin ve krem kullanın dedi. Mustela ürünleri kullandık. Ek gıdaya başladık 6.5 aylık oldu bütün vücudunu bir günde kızarıklık sardı para büyüklüğünde birnirinden bagımsız benekler halinde. Farklı bir çocuk doktoruna gitmek zorunda kaldık. Atopik dermatit teşhisi koydu. İlkkez duymuş olduğum rahatsızlık hakkında o andan itibaren araştırma içerisine girdik ve bir sürü insanın bu durumda olduğunu fark ettim.
Yaptığım araştırmalar sonucu bir çok kişiyle bilgi alışverişi yaptık. Herkes kendince yöntemler bulmuş, kendince derken her bebeğe farklı şeyler iyi gelmiş. Doktorumuzda, eczacıda aynı şeyi söyledi her bebeğe farklı ürünler iyi geliyoe deneme yanılma yoluyla bulacaksınız diye bu süreçte ben şunları uyguladım;
- Süt ürünlerini ve yumurtayı hem yedirmedim hemde yemedim.
- Doktorumuzun tavsiyesi ile biodermanın kremini kullanmaya başladım.
- İncia'ya ait içeriği tamamen doğal bebek yağını kullanmaya başladım.
- 2 günde 1 banyo yaptırıyorum ve şampuan kullanmıyorum banyo sırasında incia yağını sürüp üzerine su döküm tampon şeklinde kurulama yapıyorum, krem sürüp giydiriyorum.
- Gün içerisinde her bez değişiminde 1 krem 1 yağ şeklinde devam ediyorum. Vücudu kurutmuyorum.
Bütün bu uygulamalarımın sonucunda 1.5 hafta içerisinde kızarıklar tamamen gitti sadece ilk çıkan yerde çok az kaldı diğer yerlerinde ise belli belirsiz sönmüş olarak kaldı. Tekrar doktor kontolüne gittik. Cildiyeye sevk etmeye zaten gerek görmedi. Süt ve yumurtaya 3 gün kuralına göre başlayın tekrar çıkarsa gelin dedi. Süt ürünlerini yedirdik çıkmadı. Yumurtaya başlamıştık ki bebeğim rahatsızlandı ateşi 38.5 kadar çıkınca aynı kızarıklıklar yeniden ortaya çıktı. Ateşini düşürdük kızarıklıklar tekrar söndü ama ateşten mi çıktı yoksa yumurtadan mı bilemiyoruz.
Kusura bakmayın bu kadar uzun yazdım. Bu konu hakkında bir çok konu başlığı açtım çok araştırma yaptım çünkü çok zor günler yaşadım. Sağlık bölğmünde aşağılara bakarsanız bir sürü konu başlığı var bir kişininde yorumlarına bakmış olursunuz. İnşallah bebeğinizde çoğalmadan atlatırsınız bebeğinizin sağlıkla büyümesi dileğiyle.