Merhaba anneler 2 yaş oglum var kelimesi var arada 2 li soylemeye calisiyor abla bak baba araba..gibi..asiri derecede arabalara duskun babasini balkonda gorsun babaaaaa araba diyor..evde oynuyor araba diyor..yemek yiyor araba diyor hadi parka gidiyoruz diyorum arabaaa diye seviniyor..sizce normalmi bu aralar cok fazla taktim