Kizlar bebeğim şuan 6 aylık deri testinde süt ürünlerine. Kan testinde yumurta sarısı ve beyazına testi pozitif çıktı diyete girdim 1 aydr hiçbir şekilde tuketmiyorm fakat bebeğimin cildi düzelmiyor. Bioderma atoderm nemlendirici krem şampuan güneş kremi de kullanıyorz çok kızarık olduğunda kortizonlu krem de kullanıyorz. Sizin tecrübeleriniz neler nasıl düzelecek çok aşırı kaşıntısı var huzursuz oluyor bu durumu atlatan varmii ?