Kızlar selam 1 yıl oldu doğum yapalı, doğumdan sonra 40ım içinde başladı yürürken aniden bacağım kitleniyo, geceleri ara ara basen kısmım uyuşuk şekilde ağrıyo, yürürken sol bacağımı daha ağır gibi hissediyorum doktora gittim emaar çektirdim temiz çıktı ama benim ağrılarım devam ediyo doğumdan kaynaklımı normalmi anlamadım. Benim gibi olan varmı?