Aktif bi şekilde dakikalarca emiyor mu yoksa biraz emip sonra uyku emmesi gibi mi yapıyor benim kızım da öyle şu sıralar çözmeye çalışıyorum beslediğimden eminsem ağlasa da meme vermiyorum emzikle uyutuyorum ilk gün daha çok ağladı yavaş yavaş alışıyor sanki sabaha karşı hala sık sık uyanıyor dediğiniz şekilde ama en azından 23-04 arası bu gece 1 gibi uyandı bi sesli ağladı ama yine de beslemedim sadece 1 kez uyanmış oldu biz onları her uyandığında besleyerek hata yapıyormuşuz sanırım bir kitapta okudum her saat beslenen bebek buna alışıp beslenmek için uyanıyormuş kesmenin tek yolu da emzikle kandırmak maalesef inşallah bir an önce geçer bu durum gerçekten zor uyku kalitesi diye bir şey kalmıyor ne onda ne bizde ☹️