Arkadaşlar merhaba ziraatciyim ve sürekli aynı postları görünce direk yazmak istedim.Kizim 7.5 aylık 8 kilo ve sadec 2700 doğdu 1 ayda erken doğdu 6. Ay itibari ile tüm demir d vitamini takviyelerini kestim ek gıdaya başladığımızda beri meyve püresi yapıyorum haftada iki gün içerisine birer çay kaşığı keten tohumu çörek otu ekliyorum haşlama esnasında sonrasind blendardan geçiriyorum,her gün taze ıspanak,pırasa ve elma suyunu karıştırıp veriyorum,yaban mersini-muz-avokado içerisine bir yumurta ve un ekliyorum sabah ekmegimiz,yaban mersini bebekler için çok çok önemli yoğurda karıştırıp verdiğimde oluyor peynir olarak çökelek yediriyorum nazende içerisine kekik ve çörek otu ekliyorum blendardan geçirip labne gibi veriyorum,takviye olarak sadece floradix kullanıyorum içeriği temiz ve eksta demir vitamini kullanımı gerektirmiyor sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz