2prensannesi_06 Kizlar bebegim 38 haftalikken dogdu ve suan 7 aylik dun kontrole gittim tam durmasini soyle oturamiyor dedim. Oda oturmasi lazim dedi saga sola dusuyor fazla sikinti edilecek bisey degil dedi ama kafami taktim bu durumu yasayan oldumu
purplemomm00 2prensannesi_06 bence biraz zamana ihtiyacı var her bebek illa oturacak diye bisey yok bir süre sonra oturur
bebegiminbesigicamdan 2prensannesi_06 bol bol antreman yaptirin 8 9 aya kadar musadesi var desteksiz oturmanin