monaroza88 2 aylık bebeğim sütüm yetmediği için mama kullanıyorum. Meme+mama gidiyoruz.Sütüm az olduğu için doymuyor uyuyamıyor ama mama verince 4-5 saat uyuyor. Bu kadar uyumasına izin vermeli miyim yoksa kaldırıp emzirip mama mı vermeliyim?
crybaby monaroza88 ben mama vermiyorum ama doktor iki ay kontrolünde istediği kadar uyuyabilir kaldırmayın artık acıktığını bilir ve uyanır dedi