Egemm aysealtuntas instagramdan iletişime gecebilir miyiz canım serife.kumru.eren bana yazarsan cok sevinirim
Egemm Ulku orda bi magaza var ama kargo şatısı yok cok begendıgım bi iki şey var alıp bana kargolayabilirler mi diye yazdım canım
Duygual Ben de Avcılar’dayım, ama bebekle dışarı çıkamıyorum ki ☹️ Bebek arabam çok ağır tek başıma çıkaramıyorum, bi de apartmanın girişinde merdivenler var. Kanguru da alamadım bi türlü, eve tıkıldım kaldım 😔
Egemm Duygual Bende aynı alışverişleri betten yapıyorum ah canım ya bana yardımcı olucak biri kazım kimse dönüş yapmıyor altı üstü birkac parca ürün alıp kargolayıvercekler ama