Linaamom Kızıma bu teşhis konuldu ama 2 gündür ne yemek yiyor ne bsey içiyor şimdi hastaneye serum takttmaya götürcem kızlar ne yapabilirim hiç bsey kesinlikle ağzına sürmüyor kafayı ycem
metehaninannesiiii Linaamom bizde geçirdik ayni durum bizdede oldu zorlamayin hafif seyler yedirmeye çalışın hem sicak hem hasta yememesi gayet normal acıkınca illa kendisi ister gecmis olsun
Linaamom metehaninannesiiii teşekkür ederim serum veriler bi de şurup verdiler bakalım inşallah kolaylıkla atlatırz 🤲