Dygny23 Selam kızlar spinal anesteziden 2 gün sonra çok şiddetli baş boyun ağrım oldu. 2 3 gündür geçmiyor. Yaşayan var mı? Kaç gün sürdü?
crybaby Dygny23 bende olmamıştı ama doktorum bol kahve içmemeli ve başımı hep yukarıda tutmamı söylemişti hatta ameliyatta da başımı yükselttiler sizde düz yatmayın oturur pozisyonda durmaya çalışın
Eymenmom1 Dygny23 birinde daha şiddetli olduğunu duymuştum kadının kola içtikten sonra anında kesildiğini söylemişti kola için
8845-5874 Geçmiş olsun ,o kadar kötü bi ağrıki tarifsiz ben bir hafta çektim sade kahve ve ağrı kesici içtim yinede bi fayda etmiyor ,sabit bi şekilde yatman gerekiyor başını öne eğme
Btltha Dygny23 ben ameliyattan sonra sürekli kahve içtim. İlk 2 gün hiç olmadı ama sonra başımı yataktan kaldıramayacğım şiddette baş sğrım oluyordu. Kahve içiyordum yine geçiyordu ağrı
Zeynonunmomu Dygny23 ben yaşadım dibine kadar o boyun baş ağrısı beynimi söküp aldılar sandım gözümü açıp bebeğe bakamadım o derece 2 tavsiyem var 1.parol iç ardından sade türk kahvesi iç 1 fincan ama küçük kahve fincanıyla değil nescafe fincanları var ya öyle boyutta iç 2.kus ciddiyim kendiş kustur ben kusarak attım anesteziyi çişle gitmedi benim zaten ya kusarak ya idrarla atarmışsın boll su iç sakın azaltma inşallah geçer rabbim şifa versin 5 gün sürdü benim ama ömrümden 50 sene götürdü
Dygny23 Zeynonunmomu gerçekten tam anlattığınız gibi. Çok teşekkür ederim. Parol emzirirken içiliyor sanırım dimi
Zeynonunmomu Dygny23 tabikii zaten sadece parol içebiliyoruz ama türk kahvesiyle beraber içince çok güzel etki ediyor 👌🏻
gamze08 Doktorum bana günde 3 fincan kahve 3,4 litre su dondurma yememi içmemi söylemişti en fazla 1 hafta sürdü bende aralıklarla ama dediklerini yapınca etkisini çabuk attım sizde bunları bol bol tüketin bişey kalmaz inşallah
sincapailesi Dygny23 2 gün üst üste acile gittim 3 serum yedim öyle geçti, ne yaptıysam geçmedi başka
prenses_prens_Annesi Dygny23 bende yaşadım 3 gün falan sürdü benim. İkisi bir arada kahve iç canım. bana öyle demişti anestezi doktoru.