MinikCilek Arkadaslar kızımızla tatile gidicez 1 yasında olmuş olucak eşimle konustugumuzda beslenme olayı nasıl olucak diye bi uyandırdı beni :) size sormak istedim. Otel olmayabilir ev olarak düşünürseniz çok sevinirim. Yani nasıl yaptınız yada yapıcaksınız? Gün içinde sürekli dısarda olucaz sonucta fikirlerinizi bekliyorumm😍🎈
elmaliturta MinikCilek doktorumuzun şunu söylemişti 1 yaş artık bebeğinizin sizinle sofraya oturup siz gibi yeme zamanı evet öylede oldu 1 yaşında tatile gittik bizle et tavuk çorba pilav yoğurt ne varsa yedi gezdi bizimle
16012018 1 yaşında kızım biz ne yersek yiyordu🤷🏻♀️ Tabi tatlı çikolata vs kasdettmiyorım. Ama atıyorum dışarıda çorba lahmacun yiyorduk oda yiyordu. Ayran alıyorduk içiyordu. Açıkcası 1 yaş beslenme için çok rahat dışarıda. Tabiki sürekli hazır paketli gıda verilmez ama tatilde insiyatif kullanılabilir
16012018 Ha ayrıca ben çantamda hep hurma, ceviz, fındık bulunduruyorum. Aperatif vermek için. Kendiniz bebek bisküvisi yapıp yanınıza alabilirsiniz o birkaç gün bayatlamaz. Gittiğiniz yerde meyve vs alırsınızz bitti gitti😊
elmaliturta MinikCilek yok düsünmeyin emin olun com güzel geçiyor hiç bir şey yapamazsanız çorba söyler onu yedirirsiniz ben hep öyle yaptım kızım et ürünlerini çok yiyor onla baya rahat ettirdi bizi de o yoksa çorba içti