Beneğim 24 aylık.
11 temmuzda emzirmeyi sonlandırdım.Emerek uyuyordu sonlandırınca düzen bozuldu.Öncesinde de çoğu zaman uykuya zor geçiyordu ama iyice zorlaştı.Kalk diyor yatağa görürünce sinirleniyor,kamyonunun kasasınca sürüyorum ona fa izin vermiyor son günlerde.Bir ara motor sesi ile uyuttum.Yenidoğanken bile böyle şeyleri
Bu kadar kullanmadım🥹 Acaba dönemsel mi ?
Ayrıca çok az uyuyor mesela akşam 11 de uyusa sabah 06.00 civarı ayakta