Arkadaşlar selamlar. Bebeğim henüz 3 günlük , takdir edersiniz pek bilgim yok ve deneyiminize ihtiyacım var.
Öncelikle meme ucum çok küçük. Hastaneden hemşiremizin tavsiyesiyle silikon uç takıp emzirebildim ama 3-4 gün kullan en fazla memeyi reddetmesin dedi. Fakat hala çok küçükler ve uç olmadan kızım kavrayamıyor. Bununla ilgili tavsiyeniz var mıdır?
Bir sorum daha var size, göğüslerime bir anda aşırı fazla süt indi. Resmen taş gibi oldular ve ağrıyorlar. Süt akıyor sanırım henüz mastit dedikleri aşamada değilim . Sağım yaparsam çok daha fazla sütüm gelirse daha çok ağrım olursa diye korkuyorum. Sağım yapmalı mıyım veya sizin önerileriniz nedir? Desteğinize ihtiyacım var 🥺