Ben de mayısta yaptım tıpkıııı senin gibiyim, doğumdan sonra iç kanama şüphesiyle beni iki kere alttan muayene ettiler dikişlerim aşırı acıdı ve ikincide acıdan artık baygınlık geçirdim.. doğumdan sonra oturmak, yatmak, kalkmak çok zordu gözlerimden yaş akardı, ki bende acıya fazlasıyla dayanaklıyımdır kolay kolay ağlamam ve 2 ay eşimle asla yakınlaşamadım. Daha yeni yeni atlatmaya başladım gibi.En azından gözlerimi kapattığımda muayene anı aklıma gelmiyor artık.. ama sırf alttan muayene olursam diye hala doktor kontrolüne gidemedim inşallah bir an önce düzeliriz ya da yardım alacağım artık.