pnnrrr Kadermiray56 doğumdan sonra kullanıılması için özel olarak üretilmiş korseler mi oluyor? Yoksa herhangi bir korse alabilirmiyiz? Siz nasıl aldınız ve gün içerisinde kaç saat kullandınız acaba? Bir de normal doğum muydu sezeryan mıydı?
Kadermiray56 pnnrrr yok normal çıtçıtlı kulandım artık sıkmamaya başladı artık ben şalla bağladım sıkı sıkı bazen 2 saat açardım genelde hep bağlıydı
Aylizzmm bikupakahvee yaa bende bakayım bari kiloyla sıkıntım yok 158 boyum 53 kiloyum ama göbeğim maşallahı var sarktı kilo verdikçe bekarkende zatennhep simit bölgeden kilo aliyordum