Merhaba arkadaşlar, 5 aylık bir kızım var kurulu saat gibi geceleri her 1-1,5 saatte bir mutlaka kalkıyor emmeden de uyumuyor, hiç böyle değildi geceleri en fazla 2 kez uyanırdı, 2 haftadır filan böyle, neden böyle oluyor anlamadım 🤷♀️ Sütüm yetmiyor mu diye düşündüm ama sütüm de var, zaten kalkınca da en fazla 2-3 dakika emiyo sonra uyuyakalıyor, bebeği böyle olan var mı, ne yapmak lazım deliksiz uyuması için, doktora da söylicem bu durumu bir de buradan sormak istedim, hepinize sevgiler ❤️