Kizlar merhaba,
Bebegim 5 ay 22 gunluk. Dogdugu gunden beri cok duzenli bir uyku duzeni var. 5.aydan itibaren de geceleri hic uyanmiyor. (Kilosu da onden gittigi icin gece beslenmesi yapmiyoruz doktora da sorduk.) Gunduzleri de 3 uyku yapiyorduk toplam 3-4 saat uyuyordu. Ne olduysa 2 gundur gunduzleri uyumak istemiyor. Keyfi yerinde ama yine uyku araliklarini takip ederek yatagina yatiriyorum yarim saat sonra gelip bir bakiyorum coktan uyanmis takiliyor kendi kendine 😀
Dis cikariyor olabilir mi diye dusunuyorum ama ya da 6.ay atagi diye bir sey var mi? 😀