Bebeğim 6 aylık sanki ateşi var biraz, ateş ölçere de güvenemedim. Temassız bi 36.7 gösteriyor bi 37.2 ama alnı baya sıcak. Koltuk altı olanında koydurmuyo kıyameti koparıyor. Sorum şu ki, ateş olunca vücudun her yeri mi sıcak olmalı, yanakları ayakları soğuk, avuç içi ve alnı sıcak baya. Kafası normaldede sıcak zaten. Bilemedim. 🤷🏻♀️