Merhaba benim bebeğim Kasım da dogdu.dogdugundan beri kıyafet konusunda kafam karışık. Örneğin iki kat giydirmek istiyorum ama iki tane çıtçıtlı body i üstuste giydirirsem kasıklarini rahatsız eder diye giydirmiyorum. Önden çıtçıtlı uzun kollular da sadece set olarak satılıyor. Ev 24 derece. Bazen sadece uzun kollu giydiriyorum artık 2.5 aylık. Bazen de uzun kollunun üzerine yelek. Dışarı cikarken de uzun kollu üzerine polar uzun kollu giydiriyorum.17 derecede. Yani kısacası atlet giydirmiyorum. İki kat çıtçıtlı body giydiren varmi, veya benim gibi bu sorunu yaşayan var mi. Varsa siz evde veya dışarda nasıl giydiriyorsunuz. Sağlıklı huzurlu günler 🙏