aslanasilannesi [silindi] bana 1 yaşına kadar emmesi ek gıda istememesi normal dediler 1 yaşından sonra yiyen bebekler varmış arkadaşım anlattı dün. Zaten ek gıda öyle doyması için verilen birşey değilmiş ama yiyen yiyor 😂 bize böyle idare edeceğiz