Kızım 8 aylık oldu sağlık ocağı rutin kan tahlilleri yapılması gerekiyor yaptır öyle gel kontrollerini yapalım dedi 6 aylıkken de çocuk doktoru istemişti 6.ay da yaptırın diye çok küçük diye erteledim ben 1 yaş diye biliyorum ama bu aylarda aranızda kan tahlili yaptıran oldu mu çok zor mu çok endişeliyim