Kızlar iyi geceler. 2 aylık kızım var akşam saat 9 gibi uyanıyo bidaha sabaha kadar uyumuyo ne yaparsam yapim karnı doymuş altı temiz gazı yok iyice masaj yapıyorım duş aldırıyorum egzersiz yaptırıyorum ama yok bana mısın demiyo. Doktora götürdim oda baybay uyku damlası verebilirsin 3 4 damla dedi. Ne bilim emin olamadım bende bi zararı olmaz mı. Aranızda yaşayan ya da böyle bi öneri alan var mı. Uykusuzluktan insanları çift görmeye başladım😮💨