Kubra226 Kasını ısırdı sanırım ama gözü şiş bide ateşi var kafası da sıcak ateşi ölçtürmedi ne yapmalıııı
beyzzsenturkk_ Kubra226 doktora gitmelisiniz benim kızımın gözü de öyle şişti daha da yayılıyor ilerletmeyin antibiyotik alerji ilaçları gibi şeylere başlatılıyor ateş düşürücü vermeyi ihmal etmeyin bize damla yazılmıştı
Handeeeeee Kubra226 hemen doktora gidin gözü ısırması tehlikeli sizi korkutmak istemem muhtemelen bişey olmaz yine de gidin bence gözü şişti yse hatta ali fuat serpen Doktor’un bu konuyla ilgili gönderisi var