rumeysa67744 Merhabalar oğlumun dişi cikti herkes daha çok var dedi ama 1 aydır kaşıma eli ağızda salya kafa kısmı daha sıcak oluyordu çizgiler belliydi gece sık uyanmak 1 ay sürdü bugün çay kaşığı ile baktım çünkü bu beyazlık şişlik vardı tık tık tık dedi dişi çok mutluyum diğeri de 2 güne çıkar 😊😊tecrübemi yazmak istedim ilk oğlum da 5 ay olmadan çıkmıştı 🫶❤️sorunuz varsa cevaplarım
Duriskonunannesiii rumeysa67744 bizimki de aynı zamanda çıktı ,ilk bebegimde 6,5 aylıkken patlamıştı, bunda da ben dedim diş çıkaracak gibi dediler yok filan ama dediğim doğru çıktı , mama/meme reddini şiddetli bir şekilde alevlendiren dişmiş meğerse
mnkprnss rumeysa67744 şuan bizde 4 ay 22 günlüğüz 3. Aydan itibaren elleri hep ağzında kulaklarını filan çekiştiriyor bugün de pik yaptı huysuzluk resmen çok huzursuzdu doktorumuz geçen hafta diş geliyor dedi hemde üstten çıkmaya başlamış büyük kızım da 6. Aydan sonra çıkmıştı bu minigimiz aceleci bizim de 😁
ozlemozkan rumeysa67744 benim kızımda da ben böyle beyazlık fark ettim üst damakta altta belli birşey yok şu an pek baktırmıuor ama sanki alt damağı da kabarmış gibi ve birkaö gün öncesine kadar birşey yoktu ama 2-3 gündür oyuncaklarını ısırırken tık tık ses geliyor acaba sizde böyle birşey oldu mu ne kadar sürede çıktı.? Kıızm 5 aylık şu an bayadır zaten elleri hep ağzında salya falan var ama 2-3 haftadır belki daha fazla kaşınmaya başladı sanırım ve birkaç gündür gece ve gündüz uykuları bozulmaya başladı uykuya zor dalıyor gece mutlaka en az 1 kere uyanıp festek almadan uyumuyor ki böyle olmazdı asla
rumeysa67744 tugbasuu 4. Aydan sonra normal kabul ediliyor doktor sorun olmaz dedi ilk oğlumun da bu civarda çıkmıştı şuan 4 buçuk yaşında dişleri gayet iyi 😊
rumeysa67744 ozlemozkan dişe benziyor ama diş incisi de olabilir ilk oğlumun dişleri nasıl çıkmıştı pek hatırlayamadım😊
Duriskonunannesiii rumeysa67744 aynen biz de bayağı ağır yaşadık , mama veriyordum arada ,yok mama veriyorsun o yüzden memeyi reddediyor dediler sonra mamayı da reddetti hiçbir şey emmek istemiyordu sadece ısırmak koparmak istiyordu zorla ağzına tikistirinca da sonra dişi patladı da rahatladı biraz ama bu süreçte kilo alımı çok yavaşladı sınırın altına da düştü 3. Ayda 600 gram aldı 4. Ayda 500 5. Ayda 350 6. Ayda 300 e düştü 🫤
rumeysa67744 Duriskonunannesiii bizimde 300 gram aldı geçen 4. Ayda 😔 sağlıkları yerinde olsun inşallah
Duriskonunannesiii rumeysa67744 kesinlikle öyle ama zaten benimki el kadar bebis olarak doğdu bebek minyatürü gibi geziyor ortalıkta 😁
Duriskonunannesiii yagmuryigitalp ayy çok istedim benim kiz 14 Şubat’ta gelsin ama fazla tutamadım içimde 2 gün erken geldi 😁
yagmuryigitalp Duriskonunannesiii sağlıklı olsunlarda 🌹ben sezeryan oldum doktor seçti tarihi bende bilmiyordum bu tarihte doğacagini eşimle evlilik yıl donumumuz bide 14subat 😇💞güzel oldu
Duriskonunannesiii yagmuryigitalp sizinki çifte kavrulmuş olmuş 🤣 ben de acil sezeryana alindim aslında ,ilki normaldi bununda öyle gelir diye bekliyorduk sancım varken sezeryana alindim , benim kızlar bana ters ,ilkinde de babalar gününde veya eşimin doğum gününde gelsin diyordum ikisinin ortasında geldi 🤪