Bebeğim tam 9aylık oldu ama desteksiz oturmuyor kendisini geriye atıyor bugün çocuk doktoruyla görüştüm gevşeklik yok gücü iyi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ama içimiz rahat etsin çocuk nöroloji de görsün dedi. Haftaya çocuk nöroloji görecek. Aynı yada benzer durumu yaşayan oldumu acaba?