Kızlar oğlum 10 aylık ve 1 haftadır her uykusunda uykusu geldikden sonra 3 saat daha ağlıyor ve asla uyumuyo uykuyu reddediyor gündüz de aynı gece de gündüz bir şekilde sabır edebiliyorum ama geceleri artık sabrım geçekten tükenmiş oluyor son uykusunu 6 da uyandı gece 1 şuan ve uykusu olduğu için çok fazla ağlıyo uyutulıcağını anladığı zaman daha çok ağlıyo 7 saattir sadece ağlıyor ve huysuzluk yapıyo diş ağrısı vardır belki diye ağrı kesici verdim değişmedi mayışsın uykusu gelsim diye duş aldırdım küvetin içine koydum enerjisini atsın diye ama bir türlü uyutamadık uykutulcağını anladığı an kıyameti kopartıyo yaşayan var mı çok yoruldum