anabarbie ElisaninAnnesi_ olabilir canım TV de paylaşılıyor nedense bu önemli konular ama gogkede nasanin aciklamasida var ve g4 siddetli seviye
ElisaninAnnesi_ anabarbie anladım canım evet şiddetli baya g4 ama burda elektrik kesinti vs falan hiçbişey olmadı hatay kırıkhandayım
Zeliff smytpl Hatay’dayım hissetmedim belki boşluğuma denk gelmiştir. Dünden beri kimse de söylemedi burda. Rabbim esirgesin tekrarından
milletsanakanalizemiolacak anabarbie dün internet kesintisi sebeke gidişi ve elektrik kesi tisi yaşadık aklıma g4 gelmedi hiç
ElisaninAnnesi_ milletsanakanalizemiolacak hatay kırıkhandayım burda elektrik kesintisi vs falan olmadı hiç
anabarbie milletsanakanalizemiolacak evet ondan canım işte yavaş yavaş oluyor ama depremide tetiklermis bu olay birseuru yerde deprem oldu dün
Zeliff ElisaninAnnesi_ Aktepe tarafındayım konteyner kentte kalıyoruz iş sebebiyle birkaç aylığına. Burayı sevdim ama hiç dönesim yok yaşadığımız şehire. Çevre köyler ne kadar güzel 🌼
ElisaninAnnesi_ Zeliff evet güzel buralar ama depremden sonra hayat şartları kötüleşti herşey pahalılaştı bi şekilde yaşamaya çalışıyoruz işte hiçbir yardımdan falan faydalanamadık ama evimiz sağlam olduğu için şükrediyorum bunada şükür diyorum
anabarbie ElisaninAnnesi_ aynı anda olacak diye birşey yok cnm mesela beni insta atıyor bir arkadasimida atiyo bazılarını atmıyor ama
ElisaninAnnesi_ milletsanakanalizemiolacak biliyorum canım g4 güneş patlaması için dedin bende onun için yazdım burda elektrik kesintisi falan olmadı diye