oglumherseyim_ Canım sen milletin lafına ne bakıyorsun ya ağzı olan konuşuyor azıcık rahat bırak çocuğunu benimki de neredeyse 14 aylık aynı o da her çağırdığım da bakmaz yani daha çok küçükler şuan onlar. Her şeyi yapabilecek, algılayabilecek yaşta değiller. Bir gün bakar diğer gün bakmaz bebek daha onlar. Bende senin gibi çok takıyordum ama bıraktım artık gerçekten insanın psikolojisi bozuluyor yapma böyle ne kendine ne çocuğuna. Bu kadar küçük yaşta oradan oraya sürükleme evladını. Belli yaşa gelir her şeyi ayırt eder durumda olur o zaman bakmaz neyse ama şuan daha 14 aydır dünyada bizim gibi olamazlar. Çok şükür doktor sana demiş gayet iyi diye onun bunun lafına bakma. Alkış yap derim bugün yapar akşam yapmaz bay bay yap derim her zaman yapmaz çağırırım her zaman gelmez bunlar çok çok normal. Etrafı keşfediyor, merak ediyor, görmek istiyor. Sıkma canını güzel kardeşim 🌸