rkykrt bebeklerimiz bize ait değiller, onlar bize Rabbimizin emaneti. Bizim tek görevimiz onlara sahip çıkıp görevimizi elimizden gelenin en iyisi ile devam ettirmek. O nedenle bir bebeğe bile faydamız dokunabilirse ne mutlu. Ben bu sürecin geçici olduğunu bilerek, sağlığına şükrederek devam ediyorum. Güzel sözleriniz için tekrar teşekkür ederim, sizin yavrunuz da çok şanslı inanın, çok güzel bir kalbiniz var💕