Kızım 20 aylık. Şimdiye kadar akşama doğru uykusunun gelmesine yakın 2 kere kv bıraktım onda da birinde hastaneye gitmemiz gerekiyordu onu alabileceğim bir şey yoktu bir kere de konsere gittik. 3. Sefer geçen gün denediğimde yine hastaneye gittik ve 2 saat kadar kaldık ama kızım ben gelmeden uyumamıştı. Ne ben onu bırakabilirim ne de bu aralar o beni. Bazılarınız fazla bulabilir bu durumu ama ben ebeveynsiz oyun grubuna bile göndermedim normalde herkes 1-2 saat gezersin, alışveriş yaparsın, kafa dinlersin dedi ama benim olmadığım hiçbir yerde kızım, kızımın olmadığı hiçbir yerde olamaz.