Oğlum kesinlikle bez bağlatmak ve altında ki bezi almamı istemiyor normalde böyle değildi bir hafta içinde hastalık atlattı ondan sonra böyle oldu yere yatmiyor ve bas bas bağırıyor ne yapmam lazım daha iki yaşında çözüm bulabilen varsa çok sevinirim gerçekten çok zor durumdayım