Quldeeennn 2.5 galiba 3 ün sendromu geldi 😫😤😭😡🥶🤢🤧aynı bu empjiler gibi değişik sebepsiz ağlamalar inat
Burculicee Quldeeennn oğlum nisanda 3 yaşına girdi bize sebepsiz geliyor ama ağlıyor tabii yeni yeni konuşuyoruz kendisiyle çoğu zaman anlaşıyoruz ama bazen inadı tuttum mu ağlıyor ağlayıp yaptırmaya çalışıyor istediği ama çoğı zaman biz kazanıyoruz