Ben bu konuda gerçekten kendimi yetersiz hissediyorum 15 gün sonra 1 yaşına girecek ve ben hala 3-4 mama 3 öğün de ek gıda veriyorum ara öğünlerde yoğurt meyve vs ama bazen gün geliyor ki hastalık sağlıkta dışarda olduğumda bi bakıyorum koskoca bir günde sadece yoğurt bisküvi meyve vermişim konuyla alakasız bişey mi anlatıyorum bilmiyorum ama