Orhan 10. Ayda gaz olmasina cok sasirdim. Oglum 10 bucuk aylik 5. Aydan beri bu sorunu gectik. Daha dogrusu ben emzirdigim icin 7. Aydan sonra kurubaklagilleri tuketmeye basladim. Hala da cok fazla tuketmiyorum ve ogluma haftada 1 defa nohut yada fasulye veriyorum. Ayrica aksam 6 dan sonra hic bir sekilde ek gida gece mamasi muhallebi tarzinda yiyecekler vermiyorum. Rahatsiz oluyor cunku uyumuyor. Bu konulara biraz dikkat edebilirsiniz. Benim tavsiyem bu sekilde.