fatma0zcan 6.ayinda ek gıdaya başladığımızdan beri kaşığı kendi tutmak istedi. Ben de mesela bir kaşığa yoğurt koyup veriyordum eline, diğer kaşıkla kendim yedirmeye devam ediyordum. Hala da öyle ama yemeğin sonunu bırakıyorum kendisi yesin diye. 9 aylık bu arada kızım. Kaşığı tabağa daldırma huyu yok sadece, çünkü onu en baştan öğretmedim, yeni yeni başlıyorum.
Katı gıdaları (yumurta, zeytin, salatalık, krep vs.) tabaktan kendisi alıp yiyor.