Kan değerlerim çok düşük olduğu için kan demir ilacı başlandı fakat bulantı yaptığı için fertamir kullanmaya başladım bugün 6. Günüm fakat 2 gündür regl gibi kahve lekelenme veya peceteye pembe lekelenme geliyor regl tarihime 16 gün var daha başına gelen varmı