Yelda35 Kızlar öğlen yazmıştım dol memem de ağrı var diye yarına doktor randevusu buldum gideceğim. Ancak nasıl muayene ediyorlar bilgisi olan var mı?
161 Yelda35 yaa cocuk dusunuyorsun ilk zamanlar göğüste agrıda yapıyor eltim oyle anlamıstı goguste inanılmaz agrı var diyordu o olabilir mi acabaaa. Kotuye yormadım ben hic. Aklıma direk o geldi
Yelda35 SevimliHayaletCasper doktor bakıyor değil mi ? Ya erkek doktora aldım ama çekiniyorum kadın Doğum doktorum erkek ama muayene fe yüzünü görmediğim için rahattım 🙄
ffffffff Yaşınıza göre değişir 40 yaş üstü Mammografi 40 yaş altı ve aile öykünüz var ise mamografi yoksa usg
yirmiikikasim23 Yelda35 eger aile oykusunde kanser varsa direk ultrasonla bakiyolar elinize herhangi bisey geliyormu kolunuzu kaldirip kendini bi muayene edebilirsiniz
SevimliHayaletCasper Yelda35 tabiki doktor bakıyor. Sıkılmanıza gerek yok günde kaç kişiyi muayene ediyor
Yelda35 161 adet oldum. Ama üstünden 1 hafta geçti tekrar denedik ama hemen olması imkansız diye düşünüyorum. Bende süt bezeleri olabilir öi diye düşündüm ama bilemedim
161 Yelda35 Ya belli olmaz ama yine de git tabi ki doktora. Ben ona yordum canım insallah oyledir🙏🙏🙏 benim de daha yok bisi adetim cuma gunu bakalım nasip🙏 hic belirtmde yok
Zehra95 Yelda35 tabiki ona göre tedavi uygulanır doktora gittiğinde soyle şüphem var diye hemen kan alırlar
Yelda35 yirmiikikasim23 yaptım canım böyle minik minik süt. Bezesi givi şeyler var ama prası ağrımıyor
yirmiikikasim23 Yelda35 memede genel sertlik te yok degilmi. Benim 5 cm oburunde iki tane 3 mm kitleler var kolay kolag agri yapmaz mesela. Agridan korkma demisti doktor bana icinizi ferah tutun 🌼