10 aylık bir bebeğim var 15 20 dk gündüzleri anca uyuyor gece de 2 saatte bir uyanıyor artık çok yoruldum hiç bir şekilde uyutamıyorum doktora götürsem birşey yapabilir mi onuda bilmiyorum artık kafayı yemek üzereyim ne ev işlerini düzgün yapabiliyorum ne de kendime vakit ayırabiliyorum psikolojikmen çöküşteyim bu aralar 6 yaşında bir kızım daha var onda hiç böyle sorunlar yaşamamıştım ne yapacağımı bilmiyorum artık çok yoruldum